A gruesome discovery is made in Brussels: the cadavers of young women buried behind a series of tombs of art collectors. Each of the cadavers is missing the right-hand forearm. Captain Léon, mad about knitting, immediately suspects Madame Edward, the corner bar’s transvestite cleaning lady, of being behind the murders.